نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1555
-
الف
+

«شهرام حقیقت دوست» بازیگر نقش «طینت» در سریال «جاده قدیم» را بشناسید

در این گزارش با «شهرام حقیقت دوست» بازیگر سریال«جاده قدیم» آشنا می شوید.

«شهرام حقیقت دوست» بازیگر نقش «طینت» در سریال «جاده قدیم» متولد 27 حوت 1351 در رشت می باشد.

اولین تجربه سینمایی «حقیقت دوست» بازی در فلم «درخت گلابی» با کارگردانی «داریوش مهرجویی» در سال 1376 بود که بعد از آن با بازی در سریال های تلویزیونی به طور جدی وارد دنیای تصویر شد.

شهرام حقیقت دوست

وی در سریال های «جاده قدیم»، «خداحافظ بچه»، «شوق پرواز»، «مختارنامه»، «طلسم‌شدگان»، «ثارالله»، «داستان یک شهر»، «شب آفتابی»، «خط قرمز»، «همسفر» و «مهر خوبان» هنر نمایی کرده است.

شهرام حقیقت دوست در فلم های «قاتل وحشی»، «آنجا همان ساعت»، «معکوس»، «سرو زیر آب»، «عطر داغ» ، «شب چره»، «زیر سقف دودی»، «لایی»، «زرد»، «هیلانه»، «کلاشینکف»، «پشت در خبری نیست»، «پریش»، «صبح روز هفتم»، «موش»، «احضار شدگان»، «مخمصه»، «ملودی»، «سنگ،کاغذ،قیچی»، «چند می گیری گریه کنی»، «تردست»، «جنایت»، «عطش» و «غوغا» نقش آفرینی نموده است.

شهرام حقیقت دوست
    سریال «جاده قدیم» داستان زندگی زن و شوهری به نام «زینت» و «نعمت» را روایت می کند که به تازگی با هم ازدواج کرده اند؛ این زوج جوان به همراه تنها سرمایه زندگیشان که یک گاو است به تهران می‌آیند. ماجرا از آنجا آغاز می‌شود که گاو آن ها در بدو ورود به تهران ناپدید و مشکلات این زوج آغاز می‌شود.

حقیقت دوست

«یکتا ناصر»، «شهرام حقیقت‌دوست»، «حمیدرضا آذرنگ»، «آنا نعمتی»، «حسین ملکی»، «امید روحانی»، «حبیب دهقان‌نسب»، «کیهان ملکی»، «چکامه چمن ماه» و «امید زندگانی» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال «جاده قدیم» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر